Tervetuloa!

maalaiselämää * remontointia * puutarhaunelmia

sunnuntai 10. helmikuuta 2008

Vilahdus valoa

Eilen näkyi aurinko ihan hetkisen aikaa! Voi miten se piristikään mieltä. Minä kyllä mielelläni ottaisin myös lisää lumipyrypäiviä ja niitä kunnon pakkasia. Minusta on jotenkin ihanaa kävellä keskellä tuiskua lämpimissä vaatteissa ja tuntea poskella kun lumi pöllyää. Jääköhän kunnon talvi tänä vuonna kokonaan tulematta?

Mutta kevättä kohden mennään ja seuraavaa auringopilkahdusta taas odotellessa...




7 kommenttia:

pioni kirjoitti...

Kyllä talvella sais olla talviset säät, pakkasta kunnolla ja lunta reilusti. Sitä ihanampi on sitten kun kevät tulee, aurinko paistaa lumihangelle helmiä ja räystäät tippuu vettä.
Mutta tällainen talvi tänä vuonna, toivotaan seuraavasta talvisempaa:)

Unknown kirjoitti...

Voi miten kaunis valo, ja kaunis - luhtiaitta?

Tulin vain kertomaan, että kun mulla kerran on vielä noita You make my day -palkintoja jakamatta, niin sinun blogisi ansaitsee sellaisen ehdottomasti :)

kati kirjoitti...

Oi mikä ihana yllätys annaleena! KIITOS ja kumarrus!!! Kiva että blogini tuntuu sinusta kivalta. Mietin sitten myöhemmin kenelle laitan hyvän kiertämään ;)

Niin ja kuvassa on tosiaan aitta (myös sanaa lutti käytetään täällä), joka löytyy tulevan talomme pihapiiristä.

- Kati

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kevät kuvia saa jo teillä päin. Meillä on ollut todella sumuisia ja pilvisiä päiviä. Mutta kokeeksi eilen laitoin muutaman siemenen multaan ihan vain seuraakseni että itävätkö edes ollenkaan.

Ansku kirjoitti...

Tuo annaleena olen siis minä, mulla on kaksi gmail-osoitetta, joten nähtävästi olen ollut kirjautuneena toiseen osoitteeseen sisälle :) Mukavaa viikkoa.

kati kirjoitti...

No hei vaan ansku! Sinulle siis kuuluu päivän piristyksen kiitokset ;) Ja mukavaa viikkoa sinullekkin!

- Kati

~Maria~ kirjoitti...

Ihana aurinko ja kauniita kuvia! Minäkin rakastan kunnon talvea, mutta nyt olen jo melkein sen odottamisesta luopunut ja haikailen jo kevättä. :)